Tråkiga frågor

Kategori: Allmänt

DIN/DITT FÖRSTA:
operation:  Tog bort tumörer i ryggen, tror jag var 16 år gammal typ. Sen dess har det blivit två operationer till. :)
piercing: Hål i öronen! Som jag tjatade på mamma och sen dess har det bara gått utför. Flera i öronen, tungan, medusa, smiley, tutten. Men det är ju så fint!!
sport: Kommer faktiskt inte ihåg om jag började med fotboll eller ridningen..
husdjur: En kanin som hette stampe såklart! 
semester: Danmark tror jag haha.. om det inte räknas så var den andra Egypten! 
konsert: Det var faktiskt när jag var rätt gammal, jag och min kära mor gick och såg Kent!  


JUST NU:
äter du: Ingenting just nu , (händer typ aldrig att jag inte har något i flabben) dricker dock mängder av chailatte, livets dryck! 
ska du: Ta ut malte på sista kissrundan och släcka stallet. När jag orkar lyfta röven från soffan..
lyssnar du på: Maltes och Oskars snarkningar i vanlig ordning efter klockan nio på kvällen :---)
väntar du på: Att det ska bli helg så jag kan få spendera tid med min sambo! 
tittar du på: Star wars, älskar dom filmerna!  
har på du på dig:  En ful tröja och trosor (och ja jag brukar gå ut såhär när jag släcker stallet och går ut med malte på kvällarna, vi bor ju på landet!) 

DIN FRAMTID:
barn: Senast vi pratade om det så ville vi ha två barn , minst. Men först ska jag gå ut skolan så vi stressar inte :) även ifall jag längtar ibland..
giftermål: Klart vi ska gifta oss! Vi är ju förlovade, men som sagt så är varken detta eller barn något vi stressar med, det räcker just nu att vi vet att vi vill så får vi ta det längre fram när tiden är rätt. 

karriär: Jag vill allra helst bli barnmorska. Det hade varit så häftigt! 

 

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kramar faktiskt! 
kortare eller längre: Längre såklart, finns väl inget värre än en nuskyndarviossochfårdetöverstökatkram! Sålänge det inte är en rugguggla man kramar så.. :)
snygg mage eller snygga armar: jag äger inget av det så jag skiter i vilket haha! Nä men skämt åsido ,  det är faktiskt inget jag vill fokusera på. Jag har gått ner 35 kilo på några månader, det är lite hängit och slängit här och var.  Iallafall tuttarna. Tur man kan åtgärda det. :) 
busig eller lydig: Helst lite av båda? Denna familjen annorlunda är väldigt busiga av sig, vi tramsar mycket. Men ibland kanske jag önskar att både Malte och Oskar var lite mer lydiga och väldresserade.. :---)

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: främling och främling,  i mina unga tonår var jag kanske lite mer lössläppt än vad jag är nu. 
tappat bort glasögon/linser: Haha ja, story of my lite som glasögonorm! Eller när man tappar linserna på golvet - omöjliga att hitta!? 
brutit ett ben: Ja, några stycken i foten i en ridolycka.
rymt hemifrån: Haha ja, när jag var liten packade jag min nyckelpigeväska full med leksaker och sprang över till fältet mitt emot vårt hus. Var borta i ca tio minuter och när ingen kom och letade efter mig gick jag hem igen.. 
röntgats: Ja, efter en bilolycka och vid två tillfällen med ridolycka.  :)
krossat någons hjärta: Ja det har jag kanske, det blir väl oftast så vid uppbrott? Dock var det nog ömsesidigt. 
nobbat någon (som haft känslor för dig): Haha nja, jo det har jag nog. 
gråtit när någon dött: Ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej. Möjligen att man känner sig attraherad vid första ögonkastet. Jag tror att kärlek är något som växer fram. 
gud: Nä. Syns man inte så finns man inte! Dock har jag stor respekt för dom som gör det, det ligger mycket trygghet i att ha något att tro på. 
mirakel: Ja det gör jag faktiskt, jag fick ju min malte :)
aliens: Haha asså...
magi: Nej.
tomten: Önskar att jag gjorde det! Varje jul kommer tomten hem till oss (familjen) fast barnen - läs vi, är över 20 år allihopa..
änglar: kanske..
transformers: Om optimus prime hade funnits hade jag kunnat dö lycklig. 

BLANDAT:
är du kär i någon? I min Oskar! ♡ 
önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, jag älskar vår lilla gård eller vad man ska kalla det. 
tycker andra att du är attraktiv? Smaken är ju som baken, men visst finns det folk som gör det kanske! (Mvh självgod jävel) 
dricker du? Ibland, inte så ofta eftersom det oftast då blir liiite för mycket.
använder du droger? Nej, har dock testat röka. Usch. 
vilket schampo använder du? Eftersom jag har en syster som är frisör så är det ju inte godkänt att ha dom här vanliga schampona som dove, wella osv.. så jag använder kerastase, världens dyraste schampo typ, men ack så bra! 
vilken parfym använder du? Använder faktiskt bara en enda - YSL black opium ♡ så jäkla god är den!  
vad är du rädd för? Att förlora dem jag älskar, att nån form av sjukdom ska drabba dem. 
gillar du att tvätta? Vem gillar att tvätta? Nääää.

Puss på dig min älskling! 
Kommentera inlägget här: