Förlåt för kass uppdatering..

Kategori: Allmänt

Godkväll kära bloggis! Long time no seen. Föregående helg och denna veckan har gått i hundranittio knyck. Fattar inte hur jäkla fort tiden går!? Blir helt stressad över det. Under dessa dagarna jag har varit frånvarade har jag hunnit ha tjejkväll med mina töser, varit på dop för finaste Elliot,  haft heldag med bästa pernilla i Helsingborg och kollat på hästar! Har ju haft hemmastudier denna veckan vilket har varit så jäkla skönt! Har njutit i fulla drag av att bara gå här hemma och pula, plockat lite här och där, städat och fått målat lite nya möbler. 
 
Annars då? Oskar jobbar hela tiden i princip, åker hemifrån omänskligt tidigt och kommer hem sent om kvällarna. Som jag längtar tills betsäsongen är över.. saknar min man ju! Malte är lika pigg och glad som vanligt, speciellt nu när hans kära mor är hemma med honom hela dagarna. Vi har varit och gått i skäralid idag, supermysigt. Imorgon ska jag och malte passa min kompis barn vilket alltid är roligt. Både jag och malte älskar att vara lektanter! Sen på lördag ska jag och Oskar till Ikea och handla några nya byråsar. Senast vi gjorde det låg dom ouppackade i över en månad, ska bli spännande och se hur lång tid det tar innan vi får tummarna ur röven denna gången.. :----)  nu ska jag återgå till starwars,  hej sålänge! 
 
Elliot , såå söt! 
 
 
Flottgänget på tjejkväll!  
Gris på promenad idag! ♡ 
 
Kommentera inlägget här: