Onsdagskväll

Kategori: Allmänt

Vid halv åtta hämtade jag upp mina flickor för att bege oss vidare till Röstångas restaurang för lite god mat och musikquiz! Kvällen var trevlig som alltid, mycket trams och skitsnack, precis som det ska vara. Det är något speciellt med att träffa vänner man känt hela sitt liv som kan en innan och utantill. Man behöver liksom inte säga så mycket,  dem vet precis ändå. Och att kunna vara sig själv helt och hållet och bara få lov att säga precis vad som helst, det finns ändå inget som förvånar dem eller något dem inte har ett svar eller en lösning på. Riktig lyx att få ha kvalitetstid med dom bästa jag vet mitt i veckan såhär! Musikquizen förlorade vi dock på.. men det var väl inte helt oväntat haha. Jättesvåra frågor!? Och mest gamla låtar kan vi skylla på.. Vi satt iallfall där till halv elva typ och snackade, sen var det dags att bege sig hem. Sen pyste jag direkt ut i stallet och donade lite med Hero, och nu ligger jag och grisarna på soffan och kollar reprisen av paradise hotel. Lyckad onsdagskväll med andra ord! 
 
Jessica och Sanna! 
Min mat, saffranspasta med blåmusslor och räkor..omnomnom
Ständigt seriösa! 
Kommentera inlägget här: