Skolavslutning

Kategori: Allmänt

I onsdags hade vi skolavslutning och ingen jublade nog högre än jag! Vilken lättnad och vilken lycka. Jag fick dessutom superfina betyg, såå glad! Allt slit, alla tårar och uppesittarnätter med långa skrivningar har gett utdelning. Jag var för 3 veckor sen helt övertygad om att jag skulle hoppa av, men nu med facit i hand (eller med betyg i hand rättare sagt) så är jag himla glad att jag inte gav upp. Skolan drar igång igen den 11 januari och jag tänker bara njuta av varje sekund jag är ledig. Iallfall, (gud vad jag är osammanhängade nu haha) i onsdags gick klassen ut i Landskrona! Kul att hitta på något ihop! Vi gick ut och åt på dannys corner, drack vin sen drog vi vidare till en pub (? Vid det laget var jag rätt borta haha) och fortsatte håva in alkohol. Kan berätta att jag inte mådde helt bra dagen efter, men det var det värt! 
 
Min lilla klass! 
Kommentera inlägget här: