Levande död

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Nu undar ni säkert om jag har slagit huvudet, varför jag är uppe så tidigt på en lördag.. Oskars bil har punka,  så jag fick gå upp kvart i sex och köra han till jobbet.. "kul" :---) på en lördag! Värsta av allt är att jag somnade inte förrens vid halv fem inatt, så är helt död nu. Ska gå och lägga mig och sova nån timme till, sen ska jag jobba Hero tänkte jag. Ska bli spännande och se hur han reagerar på att bli tömkörd! Det är något av det jag tycker är roligast när man jobbar med en unghäst som man inte vet så mycket om. Varje gång man introducerar något nytt så vet man inte vad man får för reaktion haha! Hittills har han dock varit hur lugn och tillmötesgående som helst med det jag har "utsatt" han för. Ikväll blir det att passa trollungarna!  Ska bli rätt skönt och få egentid med pluttarna, även ifall man är helt färdig efter några timmar med dem.. :)  Nu ska jag ut och kissa malte, hejhopp! 
Kommentera inlägget här: