Ledig tisdag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Idag är både jag och Oskar lediga,  så skönt! Vi har haft sovmorgon och sitter nu och äter frukost. Jag ska köra till Höör en sväng för att gå på healing (min mors påhitt) som ska hjälpa mot depression och sen ska vi nog bara vara hemma och mysa. Så skönt ibland att inte ha hela dagen planerad utan bara ta det som det kommer. Återkommer senare om healingen hjälpte något, haha.. 
 
Igår var jag i skolan en sväng och planerade vår avslutning som är imorgon (!!!), sen åkte jag och malte till Hässleholm för att ta stygnen och påbörja rehabiliteringen. Han fick gå på watertreadmill, gick jättebra fast jag var blötare än honom när vi var klara. Han var inte helt övertygad i början om varför han skulle gå där i med högt vatten och på ett band som rullade, så han gjorde några försök att hoppa ur och rakt upp i min famn, varav jag fick sitta dyngsur hela vägen hem från Hässleholm.. :----) nästa gång tar jag med ett regnställ! Men sjukgymnasten var nöjd med honom och det är ju jättebra! Sen på kvällen körde jag och hämtade min sambo som hade bowlat med kompisarna, och så körde vi hem och klädde julgranen och drack glögg. Mys! Nu måste jag köra till Höör,  hörs! 
 
inte helt nöjd, men så duktig! 
Kommentera inlägget här: