Lättad

Kategori: Allmänt

Helluu bloggy! Idag känner jag mig fjäderlätt, allt i skolan är inlämnat och betygen sätts imorgon! Whopwhop. Tänka sig att jag har överlevt första terminen, vilken lättnad! För ett litet tag så kändes det som att jag inte skulle reda ut det, men skam den som ger sig.  Och min bil är lagad! Äntligen, hemskt att vara utan, man känner sig så jäkla låst. Dock har jag ju en fantastisk sambo som var snäll och lånade ut sin bil till mig när min var stendöd. En annan sak som känns så bra är att alla kattungar nu är levererade till sina nya hem. Det blev lite gråtfest från mig när jag körde hem, man fäster ju sig så fort vid dom små marodörerna. Men jag känner mig lyckligt lottad som har hittat så fina, underbara familjer till mina små bebisar. Dem kunde inte fått det bättre, känns skönt att det dessutom är folk i min närhet som är dem nya ägarna, så jag kan hålla mig uppdaterad hur det går för dem. Så, nu har vi gått från att ha 6 katter här hemma, till ynka 3. Ja vi valde att behålla en kattunge själv.. Vår lilla Bosse. Helt bedårande är han. Och med mannen i mitt liv då? Han har fortfarande väldigt ont efter operationen, och är svullen. Men det går iallafall på rätt håll, vilket känns skönt. Det värsta i hans liv just nu är att han inte får vara i soffan eller sova i sängen med mig haha. Riktigt djurplågeri enligt Malte. Men tyvärr finns det inte så mycket att göra åt det, han får ju inte hoppa upp eller ner från möbler med det nyopererade benet. Så han får hålla ut någon månad. Nu ska jag ut i stallet och mocka lite, hörs senare! 
 
Kommentera inlägget här: