Julabstinens

Kategori: Allmänt

Hejhopp! Inatt har jag sovit som en stock, första gången på veckor känns det som. Annars brukar jag vara uppe och vanka tills tidig morgon och jag kan inte minnas när jag senast kunde somna utan sömntablett/ångestdämpande, vilket jag gjorde inatt! Så skönt!  Som rubriken lyder har jag världens julabstinens!  Stjärnorna i fönsterna har varit uppe sen första advent, och julmusiken har spelats frenetiskt sen dess. Nu idag blir det liiite tomtar, julduk och lite julbak hehe.. tänkte baka lussebullar och saffranskola, så gott! Ska även försöka få in granen till helgen, nu är det faktiskt dags för det! Såå mysigt! Hoppas granen får stå detta året utan att malte välter den eller att katterna klättrar i den.. Älskar allt pyssel med julen. Vill helst ha jul året runt hehe! Nu ska jag dra igång och plocka fram lite! Hej sålänge! 
 
 
Två bilder från förra julen, såå söt! 
Kommentera inlägget här: