Fin helg

Kategori: Allmänt

Hejhopp mitt i natten! Hoppas allt är bra med er, det är kanon med mig. 3 dagar till julafton, helt sjukt! Tiden går så fort. Jag har haft en fantastisk helg. I fredags var jag hos farmor och mös. Vi satt uppe till 2 på natten, rökte i köket och pratade alla livets stora frågor. Min älskade farmor, fantastiska kvinna. Att vara med henne känns alltid så lätt. Vi bara glider fram, käkar gott, kollar julkalender, dricker kaffe och pratar om allt och inget. Sen min farfar dog är farmor ensam ofta och eftersom Oskar jobbar så mycket så är jag också oftast ensam om kvällarna. Så då hänger vi, jag och min farmor! Supermysigt iallfall. I lördags var jag och Oskar på julbord och efter gick vi på bio och såg den nya hunger games filmen! Så himla bra var den, åk och se den säger jag bara! Var skönt med liten egentid med min man och komma hemifrån tillsammans. Det behövs kan jag säga, det tär lite på förhållandet att träffas så lite som vi har gjort den senaste tiden. Idag har jag varit på adventsfika med mina töser, vi åt god mat, körde juklappsspelet och hade knytkalas med fika. Dessutom är min bil helt klar för ombesiktning, så underbart! Världens bästa granne som fixar och donar, riktig hjälte. Så imorgon kan jag och Malte ta lilla pumpan och puttra till Hässleholm med gott samvete. Det är andra gången han ska på rehab, ska bli spännande och se hur han reagerar denna gången, har en liten ond föraning om att han kommer sätta sig på tvären när han inser att han ska gå på vattenbandet igen hehe.. nåja, vi får se! Nu ska vi gå och nanna, natti ♡ 
Kommentera inlägget här: